Четвер
13.12.2018
13:13
Форма входу
Категорії розділу
Фінансування закладу [0]
Пошук
Календар
«  Квітень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 132
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Тростянецька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №1
Головна » 2018 » Квітень » 4 » «STEM – освіта: стан впровадження та перспективи розвитку»
08:30
«STEM – освіта: стан впровадження та перспективи розвитку»

Вчителі Тростянецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 1 Сумцов Д.О. та Куделя С.М. відвідали обласний семінар «STEM – освіта: стан впровадження та перспективи розвитку». Семінар відбувся 29 березня на базі Сумського Державного університету в місті Суми. Організатором якого виступав Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти.

За сучасних умов система освіта знаходиться на шляху інтенсивного розвитку і на своєму шляху потребує значної кількості висококваліфікованих спеціалістів в інноваційній сфері, які стануть запорукою успішного економічного розвитку та конкурентоспроможності нашої держави в майбутньому. Стрімкий розвиток ІТ-галузі, робототехніки, нанотехнологій виявляє потребу в досвідчених фахівцях. А отже, виникає гостра освітня потреба в якісному навчанні сьогоднішніх учнів природничим та технічним дисциплінам; формуванні в учнівської молоді компетентностей дослідно-експериментальної, конструкторської, винахідницької діяльності, необхідних на різних рівнях освіти.

Одним із напрямів інноваційного розвитку природничо-математичної освіти є система STEM (наука, технологія, інженерія, математика), завдяки якій діти розвивають логічне мислення, наукову та технічну грамотність, вчаться вирішувати поставлені задачі, стають новаторами, винахідниками.

Складові:

  • (S)Наука – вивчення навколишнього світу, законів природи пов’язаних з фізикою, хімією, біологією.

  • (T)Технологія – включає в себе всю роботу людей і організацій, знань процесів і пристроїв, продуктів технологічної діяльності.

  • (E) Інженерія – сукупність знань про створення продуктів і способу вирішення проблем, використання процедур та інструментів.

  • (M) Математика – закономірності і взаємоз’язки між величинами, цифрами та формами.

STEM-освіта ґрунтується на міжтрандисциплінарних підходах у побудові навчальних програм різного рівня, їх дидактичного забезпечення; до дослідження явищ і процесів навколишнього світу, вирішення проблемно-зорієнтованих завдань.

Мета такої освіти полягає у реалізації державної політики з урахуванням нових вимог Закону України «Про освіту» щодо посилення розвитку науково-технічного напряму в навчально-методичній діяльності на всіх освітніх рівнях; створені науково-методичної бази для підвищення творчого потенціалу молоді та професійної компетентності педагогічних працівників.

Переглядів: 56 | Додав: nyuta | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: